niedziela, 5 sierpnia 2012

Hunter, honey

Witajcie! Nawet nie wyobrażacie sobie, ile zajęło mi przekonywanie się do tych butów. Teraz, kiedy mają mnie już po swojej stronie, muszę przyznać, że są totalnym hitem. I absolutnym must have na jesień. Urocze kalosze z pewnością przydadzą się nie tylko w deszczową pogodę. Są idealnym elementem jesiennych zestawów. Z łatwością komponują się z ramoneskami i skórzanymi płaszczami. Jedynym minusem może być cena, która trochę odstrasza. Uważam jednak, że warto czasem zapłacić więcej, by czuć się komfortowo. I jesienią, i zawsze.










Ja jestem za, a Wy?
Buziaki. 



11 komentarzy:

  1. Są świetne*__* ale cena mnie trochę przeraża:( zapraszam do mnie

    mojarapsodia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. zależy jaki, bo nie kupiłabym chyba czarnych zwykłych. muszą mieć to coś ;D http://fleurifashionblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. huntery są bardzo fajne, ja osobiście je uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też za w 100% ;) orientujesz się może ile kosztują? ;d
    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;d
    www.gleexo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.hunter-boot.com/
      Agata, łap, fasony wraz z ceną :)

      Usuń
  5. Nie podobaja mi sie :( Jakos chyba nusze do nich...dojrzec :P

    www.guzikownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. też jestem za !!! urzekły mnie te morelowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz od dawna mam swoj egzemplaz i je uwielbiam :)) pozdrawiam, Nicole :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są świetne ! Sama mam Hunter Gloss i jestem bardzo zadowolona!

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zabieram się do ich kupna, są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń