piątek, 6 kwietnia 2012

Cambridge Satchel !

Witajcie! Lubicie styl vintage? Ja bardzo! Wytarte tkaniny, wyblakłe, kwiatowe nadruki. I torby, a może przede wszystkim torby. Przypominają nam te, w których kiedyś noszono listy - tak zwane listonoszki. Jak się okazuje, są nieśmiertelne. Satchel udoskonalił je i nadał im niepowtarzalnego charakteru. Wszystko dzięki temu, że kultowe torby mają za zadanie rzucać się w oczy i błyszczeć. I błyszczą niemal całą gamą barw! 







Fashionistki noszą je nie jako dodatek, tylko jako element główny kreacji. 
Ja stawiam na te w mocniejszym kolorze, z pazurem!
Buziaki. 

4 komentarze:

  1. Podobne torebki widziałam w housie.
    Wgl neon znów w modzie, a ja myślałam że wróci dopiero za jakieś 10 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ;) tak, tak te torebki są w housie w cenie ok 70 zł właśnie na którąś z nich poluję i waham się z wyborem koloru różowa czy zielona, a może pomarańczowa? ;> + obserwujemy ;)?

    OdpowiedzUsuń
  3. House to nie to samo co Satchel :) myślę, że ciekawa byłaby ta w odcieniu zieleni, o ile zieleń jest neonowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak,tak jest neonowa i daje po oczach ;D

    OdpowiedzUsuń